måndag 28 december 2009

Lista.....

> 1. När gick du upp i morse ?kl 08.25


> 2. Diamanter eller pärlor? diamanter i mina öron, bling bling

3. Senaste filmen du såg på bio? herregud jag vet inte, kan det ha varit män som hatar kvinnor


> 4. Favorit TV-program? de e många de. Men jag är en sucker för project runway och one tree hill


> 5. Vad åt du till frukost? två knäcke med getmese och en stor kopp te


> 6. Vad är ditt / dina andranamn
? Christina

> 7. Din favoritmat? Oj, svårt att säga. Men oxfile är aldrig fel eller en fiskrätt

> 8. Vilken mat gillar du inte? Leverbiffar är ingen favorit

> 9. Vilken är din favorit-CD för tillfället?? Jag säger bara spotify

> 10. Vilken bil kör du? Nissan


> 11. Vilken är din Favoritmacka? Nått me getost eller getmese på


> 12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Elaka människor kan kyssa min breda bak


> 13. Vilka är dina favoritkläder? bekvämt bekvämt och självklart snyggt, och det kan ju vara vad som helst....


> 14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?? Svårt att säga ett ställe men jag vill till Italien, Brasilien och Thailand igen


> 15. Favoritklädmärke? Inget speciellt


> 16. Var vill du dra dig tillbaka?? I en skön strandvilla i Thailand


> 17. Favorittid på dagen
? När jag är ledig och är lugn som en filbunke, då myser jag


> 18. Var är du född? östersund


> 19. Vilken är din favoritsport att se på?.....urk



> 22. Coca Cola eller Pepsi... ? Ingen, den enda dricka jag gillar är julmust


> 23. Fotboll eller ishockey... hockey
>
> 24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? oftast morgonpigg


> 25. Pedikyr eller manikyr?

Båda tack

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?...Ska till Barcelona snart


> 27. Vad ville du bli när du var liten?
Tror det var Barnmorska


> 28. Bästa barndomsminnet? Svårt att säga ett, vet att jag mådde jätte bra som en oskyldig liten flicka




> 31. Varit med om en bilolycka? nja


> 32. Favoritdag i veckan? Den dagen jag är ledig


> 33. Favoritblomma? orkide


> 34 Favorit-snabbmatsrestaurant? max


> 35 Äger du en cykel?... Japp



> 37. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Jag är inte så sugen på ett kreditkort, men om jag måste svara så blir det i NKs alla butiker

> 38. Läggdags? runt kl 22-23



> 40. Senaste personen du delade en middag med?... min underbara familj


> 41. Vad sysslar du med just nu? Ska duscha och sen göra mat tills imorgon


> 42. Favoritfärg
? Tycker lila är en grym färg


> 43. Hur många tatueringar ? 1


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....