lördag 21 november 2009

snart 7 år

Om mindre än en månad så har jag och Anders delat kärlek och mys i 7 år. Jag tycker att det är länge, men kan inte kännas bättre än vad det gör.
Jag delade detta med mina arbetskamrater om att vi närmar oss 7 år. Får då höra:


ÅH HERREGUD då kommer 7 års krisen......


Det verkade som om de flesta vid bordet ( där detta diskuterades ) hade varit med om denna kris. Vad är detta för hemsk kris dom pratar om ???? Vad kommer hända ????
Kommer Anders att komma en morgon och vill göra slut för att flytta till Finland där han hittat en het blondin ( med het menar jag hett temperament ). Han tar allt i lägenheten och lämnar mig endast med trosor på. Och där står jag och tänker på vad som diskuterades på jobbet, varningen som jag inte tog på allvar.
Vem vet vem vet........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....