fredag 13 november 2009

Promenad med min kära vän

Jag och Jessica har bestämt oss för att ta en promenad 2 gånger i veckan. Ni vet tillsammans är vi starka. Så idag rörde vi på oss ca 45 min kanske. Det stora samtalet var bajs och kiss. Hahaha...
Vi pratade om detta som vuxna nu då. Ni vet när nöden kallar och man vet inte riktigt vad man ska ta sig till.
En annan sak som då hände som jag hoppas att jag får dela med mig av. Jessica blev så kissnödig och kände att nu är det dags. Så hon skyndade sig in i "skogen" och sökte skydd. Hon skrek tillbaka till mig och Freja ( hennes dotter ) att inte titta. Haha vilket skämt, det är klart att man tittar, tom hundarna var tvungna att titta. Och då som den lilla djävulen jag är, släppte jag lös Bestla ( mammas hund som var med på promenaden ) och sa att åt henne att springa till Jessica. Hahha och det gjorde hon och Jessica skrek så högt ( har aldrig hört den tonen förrut )
KOM INTE HIT AHHHHHH

Ni skulle ha varit där för att se och förstå varför jag skrattade så jag nästan kissade på mig.

2 kommentarer:

  1. HUR lyckades du med de?? tagit mannen 8 år att få henne på en promenad.MAX 15min

    SvaraRadera
  2. du vet vi har väldigt intressanta promenader

    SvaraRadera

vill säga....