lördag 28 november 2009

Jag är tillbaka med bara ord....

Ja jag tänker inte visa upp några bilder. Finns liksom inget att visa. Herregud jag sitter här i ett hav av flytt kartonger och tomma utrymmen.
Vi har inte flyttat än utan den stora dagen är på måndag. Då smäller det........


Annars så känner jag mig lite fet och ful, ja så är det. Har inte tränat på en vecka pga en hård arbetsvecka och detta eviga packande. Och eftersom jag inte tränat så känner jag mig som en gammal elefant. Haha lagom knäpp man är, men träningen påverkar min hjärna till tusen.

Imorgon så är det jobb men ett kort pass och efter det är det bara att åka hem för att fajtas med flytt kartonger och gamla smutsfläckar. Gissa vem som inte kommer att ge sig.....


Jo en sak till....Vi får göra om i vardagsrummet och det "lilla" sovrummet, fonderna är fulla. Så det är ett stort plus. I det stora sovrummet behöver vi endast betala 1300 kr för att göra om. Och då är det med hantverkare. Hihi tänker inte göra nått själv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....