lördag 10 oktober 2009

Tur att det snart är söndag

Känner mig uppsvälld men så förbannat sugen. Det är liksom tur att det är söndag imorgon. Jag menar söndag är ju inte lördag fast ändå helg, inget lördagsgodis. Japp så är det. Är förbannat less på godis. Nä här blir det godisförbud fram till 1 december. Det ska inte vara något problem. Kommer ni ihåg mitt shoppingförbud av kläder, det håller jag än. Och jag älskar kläder tusen gånger mer än godis. Godis förbud passar ju utmärkt nu när jag ska droppa de sista kilona.

Så:
GODIS FÖRBUD FROM 11 OKT TOM 1 DEC

Jessica jag utmanar dig så häng me

2 kommentarer:

  1. Jag har mens och du kommer med detta förslag. Livsfarligt. Skit på re! Idag har jag ätit upp ett paket ballerina med pepparkakssmak, inte ens särskilt goda var de. Jag är rubbad.

    SvaraRadera
  2. Tänk på mig,ju mer du pressar henne,ju hårdare sparkar hon mig..stön..

    SvaraRadera

vill säga....