fredag 9 oktober 2009

Trodde på det 1 sekund

Måste berätta om en händelse som inträffade förra veckan.

Innan jag skulle gå och lägga mig så vägde jag mig, helt naken, det är ju så man väger sig. Vågen visade -10 kg än vad jag brukar väga. Men gud tänkte jag. Gick och la mig och tänkte för mig själv "Såg jag rätt, är det sant??"
Så fort jag vaknade nästa morgon så vägde jag mig igen. mycket riktigt, vågen visade -10 kg. Så då trodde jag på allt för 1 sekund. Men sen så kom jag på det enda vettiga, vågen är sönder. JAHA.


Men den var inte sönder den stod bara på en ojämn yta. Så nu väger jag lika MYCKET som jag vägde innan detta lilla lyckorus som varade 1 sekund. FAST jag väger fortfarande -1.3 kg ( har alltså inte gått upp dom ). Så då fortsätter jag min jakt på dessa kilon som kom över sommaren. Jag ska hitta er och gå till attack när ni minst anar. MOHAHA jag förklarar krig mot er.

Det kan ju inte sluta på det här sättet Anders, eller hur.....

3 kommentarer:

  1. Där är jag och Ante nu :/
    /Jessica

    SvaraRadera
  2. cilla svarar jessica9 oktober 2009 kl. 19:09

    Vad menar du???
    Myser ni till det.
    Puss

    SvaraRadera
  3. så fan heller,inte sett kärringen sen den 1 oktober,så d må vara grannen

    SvaraRadera

vill säga....