tisdag 20 oktober 2009

Jag kan avslöja......

Jag gjorde min andra del av hälsoanalysen idag.
Först så fick vi göra ett lättare konditionspass. Det gick bra men kan bli bättre.

Sen så fick man ställa sig på en galet dyr våg som sände små små elektroniska signaler ut i kroppen. Man fick då ut detta och Jag kan anslöja detta om mina resultat

Vikt:
BMI: 26,1
BMR: 1620 kcal
Impedance:
Fat%: 31,7% ( ska ligga mellan 21-33% för min ålder)
Fat mass: 25.3 kg ( ska ligga mellan 14.5-26.9 kg för min ålder)
FFM:
TBW:


Trodde faktiskt att jag skulle ha sämre pga att jag har känt mig i bättre form. Men som man kan se så ligger jag inom det normala. Om ett år ska vi göra om dessa tester för att se någon skillnad.
Mitt mål är självklart att sänka min fett procent vilket sänker fat mass. Ska bli intressant.

1 kommentar:

  1. På grund av mina resultat är jag nog död innan nästa test. Kram

    SvaraRadera

vill säga....