måndag 19 oktober 2009

Jag gjorde skillnad idag

Det är så bra sagt det där som kloka och vackra Jenny sa på spinningen.
GÖR SKILLNAD

Som ni förstår så drog jag iväg på spinning ikväll. Det var underbart att vara där och kämpa "äset" av mig. Det känns som om jag har fått lite ordning på träningen nu. Hade lite ledigt där ett tag med valpen.
Passet var jobbigt och jag kände mig lite yr, men jag gav mig inte. Är så underbart att få "träna ur" kroppen på den energi som finns. Jag blir så jäkla nöjd.

Men tillbaks till Jennys kloka ord. Det som egentligen är det största hindret är att ta sig iväg till träningen. Det är så många gånger jag känner mig super slut i kroppen men ändå åker iväg och tränar. Jag är fan stolt då för nör man väl är där så är det bara att köra....

1 kommentar:

  1. Härligt att du tycker som jag, och du ska verkligen vara stolt över dig själv. Jag vet att jag tjatar men det är så sant! Grymt jobbat tjejen! :)
    Och "vacker", jo jag tackar ja... :)
    Kram

    SvaraRadera

vill säga....