lördag 24 oktober 2009

Hur bevarar man det ........

Jag undrar hur det ser ut i andra förhållanden......
Jag och Anders har varit tillsammans i snart 7 år. Och sakta men säkert så har man upptäckt nya sidor hos varandra. Men vissa saker kanske man ska hålla för sig själv. Eller???
Som här hemma får Anders inte tvätta mina använda trosor. Herregud.....
Finns ingen anledning för han att se den sidan av mig Nä du.....

Fast vi är ganska öppna om våra vanor. Jag kan tex kissa och samtidigt föra en konversation med Anders, hihi trodde att jag aldrig skulle hamna i den sitsen. Men att göra nummer 2 så han hör är förbjudet. Då skyndar jag mig att stänga dörren och låsa. Jag vill att Anders ska tro att det luktar smultron och jordgubbar om mig jämt. Är det så konstigt??

Men jag vill bevara något mysterium om mig själv som Anders blir supernyfiken på. Jag vill att han ska tänka - Hur gör hon??? Vilken härlig tjej.....

Som i början av vårt förhållande så såg han mig aldrig utan smink. Jag ville att han skulle tro att jag såg ut så jämt. Men nu vet han och förstår aldrig varför jag ska sminka mig, jo ibland fattar han väl.

När jag frågar honom om detta så svarar han - du är vacker och fin.
Men det är ju inte vad jag vill höra.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....