tisdag 27 oktober 2009

Frågor och Svar

"Lånat" denna lista från http://jennysundin.blogg.se

Fem SKULLE:
Skulle du vilja vara längre?
Yes tycker det är göt snyggt
Skulle du vilja väga mer?
Men herregud nej
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut?
Ja det tror jag men mest ledsen
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Nä inte när jag redan har min kärlek
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nääää

Tio KAN:
Kan du röra på öronen?
Njet
Kan du slicka dig på näsan?
Njet
Kan du kolla i kors med ögonen?
Njet
Kan dina föräldrar lita på dig?
Japp, äntligen något jag fick svara ja på
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Nä passar inte just nu....
Kan du vara på fest utan att dricka?
Ja visst, men jag brukar ha en stark anledning till det....
Kan dina vänner lita på dig?
Absolut
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Har redan gjort det men jag har tagit ut staven, men jag gör inte om det....
Kan du suga?
Haha vilken fråga och mitt svar blir ja
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Visst kan jag det men som ni alla kanske vet så smälter pengar ganska fort för mig. Men jag har blivit bättre, så mycket bättre.....

Femton HAR:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Hmm kommer inte på något just nu, men det har jag säkert i tonåren. Tror nästan alla har gjort det. Tonårstiden var mycket svår och man ville inte att föräldrarna skulle veta allt
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
JA och jag älskar dom
Har du ett syskon?
ja och lite till
Har du varit full den här månaden?
Nä inte full men lite påverkad
Har du någonsin haft sex med någon?
Ja det har jag
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Ja det tror jag.....
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Bara lite..
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nä men så fort jag är klar med detta så ska jag
Har du pussat någon som är 10 år äldre?
Nää
Har du haft ett förhållande med någon som är 10 år äldre?
Nää
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Alltså kanske för 1 sekund men jag har aldrig gjort det, inte något, där är jag oskuld
Har du blivit påkommen när du haft sex?
Nä det vore pinsamt
Har du haft sex med mer än 2 personer?
Ja men inte samtidigt fattar ni väl
Har du ljugit på någon fråga än då?
Nä då är det ju inge roligt

Tjugo VEM:
Vem är din bäste vän?
Jessica pessika
Vem älskar du mest?
Helt omöjligt att skriva bara en person. Jag älskar mina nära och kära
Vem hade du sex med senast?
Anders
Vem vill du bli full med?
Kom igen Jessica
Vem är den bästa artisten?
Vet inte riktigt, många jag skulle vilja se live..
Vem pratade du senast i telefon med?
Pappi
Vem har du en liten crush i?
När jag var liten så var det Michael Jackson men han såg så konstig ut efter ett tag, sen så blev det Will Smith och den håller i sig
Vem är snyggast i världen?
Skit svårt att säga, jag gillar inte det dära perfekta utseendet, får gärna vara lite annorlunda
Vem skulle du ge bort en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Någon nära i familjen, hihi smart...
Vem är snällast i världen?
Min pappa är väldigt godhjärtad, inte bara mot mig utan mot alla
Vem vill du prata med?
Pappa, måste prata allvar om min bil
Vem sov du med senast?
Anders och Dexter
Vem såg du full senast?
Några som stod utanför jobbet och halsade
Vem vet allt om dig?
Ingen
Vem kysste du senast?
Anders
Vem kramade du senast?
Dexter
Vem kan berätta allt för dig?
De som känner mig
Vem kan du berätta allt för?
Pratar mycket med min familj, men som sagt, allt talar man inte om
Vem hatar du??
Hemligt......trodde ni jag skulle skriva ingen, men jag är ärlig.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....