lördag 17 oktober 2009

Alla timmar räcker inte till......

Ja, så känner jag idag. Ibland vill man så mycket och då kan jag bli så super stressad. Som idag då.....
Var iväg på pumpen imorse och sen efter det gick jag och Anders ut med Dexter ( han kan redan hit och sitt, hihi vilken pärla ). Efter det tog jag en dusch och sen lunch. Nu så skulle jag vilja hälsa på pappa och Daniels lilla min son, men även handla clementiner och lite annat till jobbet. Ni förstår jag börjar jobba kl 16.00. Så jag vill hinna med lite innan dess men känner mig stressad över det hela.
Jag skulle egentligen duscha Tuffe också men det måste jag göra på måndag, jobbar hela dagen imorgon. GUD vilket stressigt inlägg....

1 kommentar:

  1. Jag som också hade tänkt gå på pumpen, jag har dragit på en jävla äckel förkylning! Usch.

    SvaraRadera

vill säga....