torsdag 24 september 2009

Marknad


Ja då har jag, Jessica och Freja varit på marknad. Det är ju inte så mycket till marknad egentligen, den är så liten nu när torget inte kan användas. Men jag kom hem med det som jag alltid får med mig från marknader, getost och tunnbröd. Köpte bara 1 pkt tunnbröd, ska ju köpa av Ulla istället.
Efter marknaden så tog vi en fika på Törners. Men det smakade inte gott. Jag valde det som var färgglatt och fint, men fy det smakade bara socker.
Hittade ett par coola skinnbots på DNA. Jag måste ju hitta nått annat alternativ till mina sneakers. Har i alla fall lagt undan dom sen ska jag nog köpa på öppet köp.

En liten rolig sak bara. Många små skrattade och smålog när vi var ute på marknaden. Som man ser på kortet så har Jessica sin lilla hund Ferdinand under vagnen. Många tycker att det är roligt och förbaskat sött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....