tisdag 15 september 2009

Jag undrar jag....

Hade ju bokat in mig på pumpen som börjar kl 17.30. Men jag har så ont i mina muskler, tror dom får vänta tills imorgon. Så det blir pump imorgon kväll istället synd bara att passet är så sent. Men det är ok, jag tänkte städa hos min far imorgon. Han fyller år på lördag och blir nog glad och det är nystädat när han kommer hem från jobbet. Tror han kommer på torsdag eller fredag.

Jo, såg ni Svenska Hollywood Fruar igår kväll. Alltså hörde ni vad fru Anka sa. Jag vart så chockad när hon berättade att man inte säger nej i förhållandet. Om han vill ha en avsugning varenda morgon så får han det.
Herregud. Varenda morgon man vaknar så måste man ge en jäkla avsugning, finns liksom inga undantag. Nä fy, skulle nästan fundera på att hyra in någon annan som kunde göra jobbet om jag var henne.
Kvinna sökes till Paul Ankas morgon rutiner. Du ska vara pigg, glad och kunna jobba övertid, man vet aldrig när han kommer.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....