fredag 11 september 2009

Fredagsmys???

Jaha, fredag idag. Känns ju bra eftersom jag är ledig. Så ikväll så hyrde jag en film En shopaholics bekännelse. Mysig och charmig film. Det sjuka va att jag blev mer och mer sugen på att shoppa. Det är ju så kul......
Imorgon så ska jag dra på spinningen kl 10.00. Det ska bli grymt bra. Men innan det så har jag tvättstugan, kl 07.00 alltså. Alla mina träningskläder ligger i tvätten så jag har inget val. Men det är en sak jag undrar. Hur ofta tvätta man sina träningskläder. Frågade Lotta det sist. Jag menar, man kan ju inte tvätta kläderna efter varenda pass, inte jag i alla fall. Måste boka tvättstuga och det kan jag inte göra varenda vecka, för då får jag säkert onda ögat från mina grannar.
Har snackat lite med Anders ikväll, han börjar bli förkyld, trist. Saknar honom, väldigt tråkigt här hemma utan honom.

Idol är på tv nu. Ett program med helt galna människor, love it

1 kommentar:

  1. Oj, haha. :)
    Sedan jag kom igång på allvar med träningen måste vi ha tvättstugan minst en gång per vecka, det är både mina och Ms kläder. Eftersom jag kör löpning, pump och spin och svettas som en toka finns det inget alternativ att återanvända kläderna dagen efter... Ibland har jag i panik tvättat byxor i duschen o hängt på tork så jag kan ha dom dagen efter. :)
    Har shoppat på mig en hel del nu så jag ska ha minst en veckas träningskläder i reserv. :)
    Oj vilket långt inlägg det blev.
    Hoppas vi ses ikväll, jag behöver verkligen trampa ur mina stackars ben efter helgen.
    Kram

    SvaraRadera

vill säga....