söndag 30 augusti 2009

Vad tittar du på? jag tittar på dig

En väldigt lugn söndag. Har jobbat. Efter jobbet somnade jag en stund, Anders sa att jag snarkade, va nä det tror jag väl inte. Fast det gjorde jag nog. Men men
Sen blev vi bjudna på middag hos Anders föräldrar. Lamm med massa annat gott till, mumma.
Nu är vi hemma och tittar på Per Morberg som lagar nått lyxigt. Han är väl otroligt underhållande. Det är så mycket mer än matlagning när det gäller honom.

Jo, jag tittar väldigt mycket på Anders nu när han är hemma. Och han undrar vad jag tittar på. Ja , jag tittar på dig. Varför det?? För att jag tycke om att titta på dig......

2 kommentarer:

  1. Hej! jag måste bara få skriva en rad till dig, såg att ni skall skaffa en Fralla, gud vad roligt!!! De är verkligen de finaste hundarna och själv planerar jag att skaffa en liten fralla-valp i början av 2010. I slutet av september skall jag ner till en Dansk kennel och hälsa på, det ska bli så spännande :-) Jag bor själv i Östersund och det skulle vara så roligt att hålla kontakten med någon som också skall skaffa en fralla här i stan, det finns ju så väldigt få här. Är ju inte direkt varje dag man stöter på en :-( När får ni hem er lilla vän? vad blir det för kön och vad ska han/hon heta? och vad blir det för färg? :-D

    Om du skulle känna för att skriva tillbaka, maila mig gärna på fridastaaf@live.se

    Mvh Frida

    SvaraRadera
  2. cilla svarar frida31 augusti 2009 kl. 10:28

    Hej frida
    Jag har mailat dig om dina frågor. Hoppas att det går fin fint med ditt besök hos den danska kenneln.
    MVH Cilla

    SvaraRadera

vill säga....