onsdag 26 augusti 2009

Trevligt värre...


Träffade Jessica på stan idag. Vi möttes upp på Törners nya fik inne i Mittpunkten (höll på att skriva Domus). Fiket är väldigt snyggt, kommer blir så bra när alla affärer har hittat hem. Jag var så otroligt hungrig så jag köpte en stor macka med salami och brie och något sött att avsluta det med. Klockan var då två och jag är fortfarande så jädra mätt. Orkar ingen middag.....fast jag ska träna ikväll så jag kanske få i mig lite energi......
Jag var ute efter en höst kofta och hittade en på DoIt, perfekt, så den blev min. Sen köpte jag lite nödvändiga saker som trosor och BH.
Sen gjorde jag något som jag inte gjort någon gång alls. Va in på pyssla och köpte lite saker så jag kan pyssla. Väldigt enkla saker, ska visa sen när jag har pysslat klart (roligt att använda ordet pyssla....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....