fredag 14 augusti 2009

Spindlar fy och usch

Jag hatar spindlar. Kan ganska ofta drömma mardrömmar om dem och vakna skrikande, eller så vaknar jag av att jag viftar med händerna och slår runt om mig. Jag går ju inte runt och tänker på dessa fula kryp men jag möter dom så fort jag ska hem.
Förklaring: Porten till huset där jag bor samlas den varenda sommar massa spindlar. Spindlar men långa långa ben. Fy fan va äckligt. Önskar jag kunde ta kort på dom så jag kan visa vilka fulingar dom är. Men jag klarar knappt att öppna porten. Sträcker mig och försöker göra armen onaturligt lång samtidigt som jag stirrar på fulingarna för att se så dom inte attackerar mig. Sen springar jag in i trapphuset och får för mig att "kicklar" och kryper i hela kroppen. Usch för kryp.
Letade efter bilder på internet på spindlar men jag klarar inte av att lägga upp bilder. Nä jag mår bara dåligt.
GOD NATT nu, det är Rob & Big på MTV,måste se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....