torsdag 13 augusti 2009

Orkar ingenting


Jag gör verkligen inte det, orkar nada. Energin läcker ut någonstans och vill inte komma tillbaka. Jag förstår varför jag är som är. Jag har slarvat med hela mig själv. Har inte fått i mig någon riktig middag vilket innebär ingen energi till kroppen, vilket innebär att inte tar mig iväg till träningen ( och den som gick så bra ). Men det är aldrig försent att ändra på lite saker. Ska gå ut me doggen snart, och se så ska brumma iväg till ica och handla dessa nyttigheter min kropp behöver. Efter det har jag en dejt med mormor. Vi ska åka upp till travet och inhandla blåbär. Det är väl super nyttigt om nått. Det ska jag ha på gröten och som kvällsnacks. Super.
Jo en sak till innan jag drar iväg, hittade en skatt idag. Denna tunika/blus. Tycker den är jätte fin och lite annorlunda. Märket är Object. Fast jag skulle behöva lite färg på kroppen ser jag. Allt har bara försvunnit när det blev sånt skit väder. Nu är det jätte länge sen jag la mig i ett solarium men jag funderar på att göra det två gånger och se vad som händer. Tänkte igentligen sluta med solarium för all framtid, det finns ju nått som heter B.U.S kräm. Men ibland kan det se så fejk ut. Kanske ska sola ändå men det är sista gången det här året, ABSOLUT SISTA GÅNGEN. Nä nu hör jag doggen slukar hundmaten i skålen så nu måste jag traska iväg mot nya bättre tider

2 kommentarer:

  1. Tunikan var otroligt snygg. Jag vill att vi går ut och äter lunch någon dag kram mamma

    SvaraRadera
  2. cilla svarar mamma14 augusti 2009 kl. 20:08

    Det kan vi absolut göra

    SvaraRadera

vill säga....