tisdag 11 augusti 2009

JFG= just fucking go

Lärde mig nått nytt idag. JFG. Så jäkla bra. Det är bara att satsa, just fucking go.........
Oftast är de det man gjort som man inte ångar, och det man inte gjort man ångrar.
Visst är det så. Jag tror på att vara glad och posetiv, se möjligheter så når du ditt mål. Vad än ditt mål är så ska det inte vara något problem. Att hela tiden se problem och vara negativ leder ingen vart.
Men vad är det stora målet???
Min stora mål är att känna lycka genom livet. Känna att jag lever och ta vara på det.
Det är klart att man inte alltid är på topp, som sagt man är ju människa. Men är man villig att satsa och jobba för det goda så ordnar det sig.
Jag tror som sagt på att sprida glädje, bjud på ett leende och skratta. Andra blir glada och sprider det vidare.

3 kommentarer:

  1. Vilken klok flicka du e!!!! så många kloka ord från en så söt mun!!!! kram

    SvaraRadera
  2. cilla svarar Ullabulla11 augusti 2009 kl. 22:09

    tack söta ulla

    SvaraRadera

vill säga....