tisdag 25 augusti 2009

Internet försvann men jag hittade igen det


Ikväll har jag jobbat. Men innan jobbet tänkte jag gå in och skriva av mig på bloggen. Men nix, internet ville inte vara vän med mig. Men nu är vi kompisar igen.
Det som nu var bra men detta bråk var att jag hann med en del innan jobbet. Städade toaletten, plockade undan i lägenheten och diskade, käkade lunch och sen cyklade jag iväg till jobbet. Skönt att jag har börjat cykla igen, måste sluta semestra. Ska dra iväg på pump imorgon så det blir fint fint.

Imorgon är det löning. Tycker alltid om när pengarna kommer, haha fin dag. Men brukar alltid börja denna dag med att betala räkningarna. Då vet man hur mycket som är lagligt att röra. Av någon anledning blir jag alltid lika besviken över summan som blir över. Hihi vill alltid ha mer.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....