måndag 17 augusti 2009

Hej svejs

Blir ingen träning ikväll, skolkar. Brukar nästan alltid gå på spin på måndagar men men........ Har varit super stressad och är det lite fortfarande. Får inte alltid saker att gå ihop, tvivlar på mig själv om jag värkligen gjort allt riktigt, är det nått som jag missat. Tänker typ så hela tiden. Blir helt utmattad och sover hela tiden så fort jag är ledig. Men nu ska jag bara jobba 3 dagar till sen åker jag på en liten mini semester. Jag behöver det. Kanske låter konstigt eftersom jag nyss varit ledig i nästan 5 veckor. Men det har hänt ganska mycket på två månader och jag sa äntligen ifrån i söndags. Nä nu måste jag få ha lite tid att koppla av. Så mina planer just nu är att gå ut me doggen, åka och sola, hyra en tjejfilm ( en sån där som man mår så fantastiskt bra av ). Sen om jag har lust och ork så ska jag ordna lite här hemma. Städa upp lite........få se om det blir så.

1 kommentar:

  1. Hej gums! Vad har hänt de sista 2 månaderna? Nåt jag missat? Jag säger bara...
    va gör du nu för tiiiiden varför hööör du aldrig av diiiig det var aaalldeles för länge seeen vi sågs.

    SvaraRadera

vill säga....