torsdag 13 augusti 2009

Detta följde med mig från ICA ( även 3 kg blåbär )


Köpte även en Havtorsdryck. Havtorn ska ju vara nyttigt men det var socker i den, trist. Men men jag har i alla fall gjort i ordning en råkost sallad men en dressing på olja, äppelcider vinäger, vatten och kryddor efter smak. Denna sallad håller sig i kylskåpet bra många dagar. Så nu är det skärpning. Riktiga måltider och inte massa snabba kolhydrater och socker som får mig att bli så trött. Dags att hålla sig vaken under detta underbara liv

4 kommentarer:

  1. Och jag har precis beställt en förpackning Herbalife för 500 pengar. Tänkte jag skulle gå ner i vikt å jag har för mig att den smakade rätt gott jämfört med snusk-nutrilette eller äckel-alevo.

    SvaraRadera
  2. man behöver inte äta sånt,man använder 1st hund å 1par skor,sen är det bara å gååååååååååååååå ut

    SvaraRadera
  3. Svar till anonym: jag tränar redan och gåååååååååår också ut me hunden. Så jag anser att man ska äta nyttigt, vilket innebär vitaminer, fibrer och annat som gör gott för hälsan, annars orkar man inte i längden

    SvaraRadera
  4. Jag tror att anonym menar mitt inlägg. Och jag misstänker att fjant-anonym är Ante skithög.

    SvaraRadera

vill säga....