onsdag 29 juli 2009

Regnar som bara......



Träffade Jessica och Freja på stan idag. Vi käkade lunch på PAUSE, för mig blev det en kalkon sallad, mumma. Tog en choklad bit från himlen till efterätt, väldigt onödigt men oj så gott.
Sen drog vi iväg och hälsade på alla affärerna. Fast det finns inte mycket i den här stan alltså. Men vi drog ialla fall til HM där jag testade nya jeans. Vill ha mörka och inte för mycket slitning. Hittade inga speciella och dom jag jag tyckte bäst om va för störa i midjan, värsta glappet. Men jag är van. Det blir så om man har mina lår ( stora ), rumpa (stor) och min midja som inte matchar de andra delarna som jag nämde.
Ikväll ska på PUMP. Är super taggad inför passet. Tänker pressa mina gränser idag och ställa nya krav på mina muskler. Så kom igen Lina nu jäklar kör vi på

2 kommentarer:

  1. De e dom som syr jeansen som inte kan, de e inte fel på dina lår o din rumpa. kram

    SvaraRadera
  2. cilla svarar Ullabulla30 juli 2009 kl. 10:03

    du är så gullig

    SvaraRadera

vill säga....