måndag 27 juli 2009

Lite funderingar i min kära lilla skalle....

Missade träning idag. Mitt eget fel. Satt framför datan och kände hur ögonen sved, så himla trött. Så jag tänkte lite slött att jag blundar i högst 10 min sen byter jag om till träningskläderna. Men det gick åt pip svängen. Jäkla skit också. Jag måste lägga mig tidigare på kvällarna så blir jag inte så här trött.
Känner mig gammal också. Tittade mig i spegeln på jobbet och inser att min hud skriker efter mer fukt nu än förut. De skrivs ju att efter att man passerat 25 så ska man använda hudvård med anti age underverk i. Alltså måste jag hitta en bättre ögonkräm.
Imorgon ska jag och Anders ut på stan och käka lunch ihop. Nice. Men vilket ställe ska man välja?? Finns så många ställen.
Vädret är ialla fall skönt som tusingen idag. Vi ska ta en skön promenad med Tuffe sen. Favvo turen är vid vattnet, det är ju så fint.
Sist jag var och lekte hos Jessica så hade hon en så jädra nice almenacka. Hon hade beställt den från internet. Man kan då designa den själv precis som man vill ha den. Jag är så jäkla sugen på att beställa en. Men jag har så svårt att bestämma mig för designen inne i almenackan, finns så mycke att välja mellan.
Nä snart kommer Daniel hit med hojjen sin. Ska låna lite viktiga papper......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....