fredag 26 juni 2009

Stressig dag......

Ja idag har jag hunnit med en massa. Började dagen på stan med min kära Jessica och henne vackra dotter. Vi käkade lunch ihop. Gott. Sen var jag tvungen att springa till frissan. Grymt nöjd, du är bäst KICKI. Ska lägga upp kort sen. Efter det dejtade jag Jessica och Freja igen. Med Jessicas hjälp hittade jag äntligen en klänning till festen, tack min söta vän för hjälpen.
Cyklade hem sen och satt lite i solen med Anders. Det är så skönt med sol, nu känner jag att min semester är här..
Sen åkte vi iväg till Torvalla By Stuga för att få nyckeln. Fixade och ordnade en massa. Blev så himla trött. Så när vi kom hem så åkte vi och handlade lite gott och satt oss vid sjön. Gud va mysigt det var att sitta där med Anders och njuta av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....