torsdag 11 juni 2009

shoppat igen


Är hemma, mätt och utmattad. Gick bra med Jessicas 30 års present. Hittade två jätte fina presenter, blev riktigt nöjd. Sen gick jag och provade kläder medan jag väntade på att Anders skulle komma in. Hittade fina klänningar och tunikor på DoIt. Men jag köpte inget, konstigt hihi.




Sen kom Anders in och köpte ett par fiske byxor som gör det möjligt att stå i vattnet och fiska. Följde sen med till körskolan där älsklingen bokade några MC lektioner och även tid för teoriprovet. Spännande. Sen så bjöd Anders på käk, det var jätte gott älskling, men oj vad mätt jag är. Skulle kunna sova nu men jag vägrar, sova gör man på kvällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....