Är hemma, mätt och utmattad. Gick bra med Jessicas 30 års present. Hittade två jätte fina presenter, blev riktigt nöjd. Sen gick jag och provade kläder medan jag väntade på att Anders skulle komma in. Hittade fina klänningar och tunikor på DoIt. Men jag köpte inget, konstigt hihi.
Sen kom Anders in och köpte
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
vill säga....