söndag 28 juni 2009

Men vilken dag

Idag är alla trött men tänker tillbaka på festen med ett leende.
Jag tycker att festen blev kanon. Många kom fram och berättade vad kul dom hade, maten smakade perfekt. Ja alla var nöjda, Daniel också hoppas jag.
Allt började med fördrink och tipsrunda. Tipsrundan handlade då enbart om Daniel. Sen njöt vi av maten, vilket det fanns massor av. När alla var mätta och belåtna så presenterade vi dom rätta svaren från tipsrundan, drog en vinnare som fick ett fint pris. En mugg med Daniel på.
Sen var det tårta och kaffe. Man var väldigt mätt men lite tårta kunde man ju äta.
Efter det var det dags för Daniel att leka. Tampong leken blev det. Jädra kul men det slutade med att alla fuskade eller inte kom i mål. Vi ville ju ha en vinnare så då blev det Hela Havet Stormar. Vilken underhållning alltså. Daniel vann och priset var ett pussel med Daniel på.
Kvällen fortsatte med dans, skålande, mycket skratt till ca kl 3.00 på natten. Då ville jag låsa, mina fötter värkte och jag var ju tvungen att städa sen. Grym fest, grymt sällskap. Ångra bara att jag inte tog fler bilder och filmade tampongleken, försökte men fick inte till det. Men Tack alla för en lyckad kväll.

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte att kvällen blev jätte bra. Jag tror alla blev nöjda. Har bara hört pssitiva saker. Synd att du inte ringde mig för jag var vaken (vaknade ca 7,30). Jag hade lovat att hjälpa till med städningen.

    SvaraRadera
  2. Va kul att festen vart lyckad!:-)
    /S.

    SvaraRadera

vill säga....