torsdag 25 juni 2009

Expo norr i bilder, Cilla, Anders och Patrik









2 kommentarer:

  1. Heej! Super kul å se dig i dag. Blev ju tvungen att gå in direkt så att jag inte skulle glömma adressen, så nu kommer jag att följa dig;) Visst var d kul å skjuta?! Men jag orkade knappt hålla upp mitt gevär så alla skrattade åt mig haha Måste ta tag i träningen, ser att du kör, lust å få en träningskompis? Hör gärna av dig 0704334447 så hittar vi på nått. Kramar Madde (Haha ser att morsan kom med på bild oxå)

    SvaraRadera
  2. cilla svarar madde25 juni 2009 kl. 21:10

    hihi, ja nu såg jag mamma din. Kul att se dig. Klart att vi ska börja träna ihop. Jag tränar på Step In. Vi får värkligen hitta på nått, känns som om vi har tusen saker att prata om. Mitt mobilnr: 0762061013

    SvaraRadera

vill säga....