onsdag 27 maj 2009

Visste du detta om mig

Har läst en massa listor, super kul. Lånade en från en blogg jag läser men det är mina svar dårå.

Brukar du:
Titta på dig själv i spegeln: ja varenda morgon, svårt att inte göra det, är alltid nyfiken på hur trött jag ser ut
Gnälla: ja men inte ofta, tror jag
Skrika: tyvärr alldeles för ofta, men det är bättre nu är förr
Sova: varenda natt och kanske på dan men sällan
Ha ångest: har hänt men vill absolut inte leva ett liv med ånger
Drömma mardrömmar: ja men mer förut, drömde ofta om hajar som fanns i storsjön, stora vita hajar, fy fan
Drömma sexdrömmar: har inte alla gjort det
Ta droger: nej ligger inte i mitt intresse
Röka: nej luktar illa
Ha sex: yes
Ljuga: är så dålig på det, ingen ide alltså

Vem:
Saknar du: min vän jessica, ses alldeles för sällan
Vill du döda: oj vilken fråga
Rörde dig sist: måste varit Anders
Kysst dig sist: måste varit Anders också
Kramade du sist: samma svar igen
Är vackrast på jorden: många är vackra på denna jord, alla vänliga själar

Har du:
För många vänner: nä, få och kära
Tvångstankar: nej, men ibland smyger det på, haha
Någon skada: nej
Färgat håret: japp, gör det varje gång hos frissan
Lämnat landet: ja några gånger, men alldeles för få
Tuttat eld på nått: mmm spännande med eld
Köpt kondomer: ja, pinsamt är det, bara gjort det en gång, aldrig mer, det finns nått som heter internet
Dumpat någon: ja, jobbigt, tror jag har varit den som dumpat i mina förhållanden

Hur:
Går du: ganska snabbt, andra säger det
Svarar du i telefonen: med mitt namn, man har väl hyfs
Fördriver du tiden: bloggar, tränar, sover, finns mycket man kan göra
Mycket pengar har du: så jag klarar mig
Tjänar du pengar: genom mitt jobb, ärligt
Många stör du dig på: en del, man går ju inte ihop med alla
Ofta träffar du din familj: så ofta jag kan

Tror du:
Att du kommer bli något: ja måste jag säga, vore tragiskt att säga nej
På gud: nä, men ibland vid kriser hoppas att det finns nått som man kan vända sig till
På rymdvarelser: svårt, kanske inte vill kalla det rymdvarelser, men liv på andra planeter
På att folk tycker om dig: väldigt olika, många kan nog störa sig på mig och en del JUST LOVE ME
På ett liv efter detta: svårt att säga, hoppas att det finns nått, vill inte tro att man bara försvinner
Att du kommer leva länge: vet inte, men om jag gör det så hoppas jag på ett aktivt liv och en snabb död

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....