måndag 25 maj 2009

ont i halsen och näsan snorar

Känner mig förkyld idag så med sorg i hjärtat fick jag avboka spinningen idag. Men va fan, måste tänka på att friskna till.
Idag har jag varit ledig, skönt. Började dagen med en promenad vid vattnet med Bestla, mammas hund. Solen sken och vattnet såg otroligt vackert ut. Härligt.
Sen hämtade jag Tuffe, alla som känner mig vet vem han är, hos pappa. Ska bada han ikväll. Tur att han inte vet om det än. Både han och jag bli less på varandra efter den långa proceduren. Ska lägga ut en FÖRE och EFTER bild lite senare. Han kommer bli så vacker.
Nä nu ska jag iväg och handla frukt. Behöver en vacker fruktsallad full med C-Vitaminer. Det tillsammans med Prodject Runway, som sänds ikväll, ger mig lyckorus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....