söndag 31 maj 2009

morsdag




Så där, då har vi firat morsdag. Jag, Anders och Daniel åkte hem till mor i Ås. Där bjöds det på middag, grillad lax och fransk potatissallad. GOTT. Till efterrätt blev det rulltårta med en klick grädde och en swartzvald tårta ( hur fasiken stavas det ). Allt var jätte gott och mätt för två blev man. Glömde säga att mormor och morfar var där också men bilderna ljuger inte, för där finns dom me.
Jag gnällde över att solen lekte kurragömma med mig förut. Men vet ni vad. Solen tittade fram och jag strippade och planterad min bak på solstolen. Skön att vi blev sams. Härligt med solig vänskap.
Min kompis Jessica är så sjukt rolig. Ibland skickar hon så galna sms på sig själv eller små filmer. Gud vad jag skrattar varenda gång. Hon är väkligen ett gyllene orginal.
Har hunnit med en sak till, men det är en hemlis just nu. Få se vad som händer.........

1 kommentar:

  1. Tack för att ni kom det var jätte roligt. Mormor och morfar uppskattade det också. Har du Daniels facebok adress? Jag vill ha den kram mamma

    SvaraRadera

vill säga....