tisdag 26 maj 2009

Funkade inte

Oj nu är det värre. Min vitamin kur fungerade inte. Usch ser ut som 27 svåra år. När man känner sig så här så undrar jag vart gränsen är att stanna hemma från jobbet. Jag vet att jag är sjuk och kan smitta andra och de jag jobbar med. Men jag går ändå på jobbet. Man ska ju vara döende om man ska stanna hemma. Känns lite så ialla fall. Man måste ju tänka på sina arbetskamrater och chefen som måste sitta och ringa in någon som kan jobba. Nä det är bara att jobba, inte tycka synd om sig själv. Det kostar pengar att tycka synd om sig själv. En hel förmögenhet försvinner när man är sjuk från jobbet. Det är galet.....
På torsdag ska jag på stan och shoppa med Lina. Ska titta på skor för sommaren, examenspresent och kläder förstås. Shoppa är nått som jag skulle kunna syssla med på heltid. Jag blir lite galen uppe i knoppen och kroppen svävar liksom fram i ett lyckorus. Härligt härligt men farligt farligt.
Nä nu ska jag ta en dusch och tömma näsan på snor. Men herre jesus vad äcklig jag är, hihihi

3 kommentarer:

  1. Va fan?!? Har du andra shoppingvänner än mig??

    SvaraRadera
  2. cilla svarar vackra jessica26 maj 2009 kl. 19:28

    Men herregud, du är otrogen du me. Ska ju shoppa åt dig

    SvaraRadera
  3. Glöm inte en liten fillidutt påse till mig..dom e bra mot halsonta..krya på dig sjuklingen

    SvaraRadera

vill säga....