fredag 29 maj 2009

Fredags mys


Ja, ikväll blir det fredags mys. Innehåll: Anders, brun utan sol, målade naglar, Glass och en liten skål chips. Blanda detta och njut. Bra för själen.

Är lite rädd för Dove flaskan, det står att den är för normal to dark skin. Hon i kassan trodde det skulle passa mig. Men tänk om jag vaknar upp till ben som jag blir livrädd för. Har gått igenom massa misslyckade brun utan sol försök. En gång blev jag så fläcklig på halsen att jag försökte dölja det med mitt hår. Måste sätt helt galen ut. Gick i skolan då, så det var extra känsligt.
Ja ja, håll tummarna så avslöjar jag resultatet imorgon.
Åh imorgon är det final i robinsson, spännande. Men är det nån fler som tittar på detta program, känns inte så. Men då är jag en stolt "tittare".

1 kommentar:

  1. Men va fan, jag då?!!?? Jag vågar inte smörja mig för jag vet ju hur resultatet blir. Mamma tyckte jag skulle köpa BRUNKRÄM och smörja in mig med *suck* kul om det skulle regna eller om någon med vita kläder kommer lite för nära HAHA!
    Nä, jag tänker inte gå på min examen, jag är för blek för det :(

    SvaraRadera

vill säga....