torsdag 28 maj 2009

en dag på stan.....

Idag var det den stora shopping dagen. Har blandade känslor över denna dag som jag så länge sett fram emot.
Köpte lite kläder till mig, två toppar, en byxa, ett par sandaler. Sen var jag på jakt efter en examen present till min kära vän. Visste vad jag skulle köpa men tyvärr var den slut såld. Jaha, vad gör jag nu. Dom skulle beställa in men kunde ej lova att jag skulle få den innan den 4/6. Måste tänka ut en plan B. Den planen kom som en gåva när jag var inne i en butik. Uppenbarade sig som ett mirakel. Hoppas bara att Jessica, vännen som tar examen, bli glad. Men hon blir glad för allt tror jag, hoppas jag, ber jag.
Det mest tråkiga över denna dag är att jag var tvungen att köpa gym skor. Sist jag var på step så fick jag ont ont ont i fötterna. Så ut med det gamla och in med det nya. Skorna jag köpte kostade 790 kr, hade kostat 1000kr, det var pengar som brände hål i mitt hjärta. Han som hjälpte mig luktade svett och var otrevlig. Jädra skithuvve. Så jag vände ryggen till, så ofta jag kunde. Va fan betedde han sig på detta vis och varför duschade han inte i morse. Pga allt detta så hatar jag mina skor men tänker lära mig att älska dom.
Tycker bara inte om att spendera mycket pengar på gym skor.

Ska lägga ut lite kort senare, cameran dog när jag skulle plåta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....