måndag 29 augusti 2011

Vet ni vad jag har gjort idag??

Jo, jag har varit på stan med Helen och unnat mig lite shopping....
tagit en promenad med Lina och Wille runt frösö berget.....
Ätit en helt fantastisk middag med trevligt sällskap....
Fått njutit av ett glas vitt vin....
Pussat och gosat med min underbara son....
Något jag glömt.....
Jaja ni förstår ju att jag har haft det så bra idag
P.S Jo när jag var traskande på väg runt berget så är det en bilen som tutar och tvärstannar mitt i vägen, och vem satt där JO MIn KÄRA VÄN JESSICA, så henne har jag också träffat idag

3 kommentarer:

  1. Träffat mig! TRÄÄÄÄFFFFAAAT MEEEEEJ!!!!

    SvaraRadera
  2. Det var en trevlig stund på stan =)

    SvaraRadera
  3. Ja jag måste verkligen ta och göra de, träffade Yvonne på stan idag och nämnde precis att jag måste på jobbet nått, men har ju åkt på en förkylning som inte vill riktigt släppa så kommer och hälsar på när jag kurerat mig riktigt så jag kan krama alla er fina:)

    SvaraRadera

vill säga....