söndag 17 april 2011

Igår....

så såg jag och Anders en man som bytte till sommardäck...inget märkvärdigt eller hur.
Men det som var sten tufft var att han gjorde det tillsammans med sin rollator (första gången jag har sett det). Det är bara så härligt att se.... Inget stoppar en.....

Nä nu så ska jag gå och se om tvättstugan är ledig....
Bära lite grejer till förrådet....
Sen så kanske det blir en kaffe va....
JO en otroligt viktig sak också. Jag har bara 1 kg kvar av min viktuppgång under graviditeten. Har alltså droppat 21 kg på dessa 3 mån + 1 vecka.
Fast jag skulle vilja droppa 4 kg totalt tills Barcelona (jag har väl nämnt att vi åker till Barcelona den 30 maj)....mmmm det är mycket man vill här i livet


2 kommentarer:

  1. Bytte TILL vinterdäck? Det var ju skumt ;)

    Va du är duktig då!

    SvaraRadera
  2. nä jag mena ju till sommardäck

    SvaraRadera

vill säga....