tisdag 8 mars 2011

Idag hyllar jag kvinnor, gör det du också

Idag så blir det ett inlägg till alla kvinnor i min närhet. Idag så vill jag att de ska känna sig speciella och älskade för den de är.
Mamma: för att du har stått ut med mig (för visst har jag varit en plåga ibland)och varit en del av min uppfostran. Utan dig och pappa hade jag inte varit den jag är idag. För att du är mormor till min kära son, en roll som jag känner att du klarar galant. Jag älskar dig min kära mor.
Jessica Berglin: för att du alltid får mig att skratta. För att du är min vän i vått och torrt. Kan alltid prata med dig om allt och du lyssnar som den kloka kvinna du är, tack. Jag älskar dig min kära vän
Jessica Gudmundsson: för att du är mor till mina kära syskonbarn. För att du står ut med min bror (blink blink). För att du känns trygg och att jag kan lita på dig. Känns alltid som jag kan vara mig själv runt dig. Älskar dig min kära svägerska.
Johanna Karlsson: för alla galna minnen med dig. För att när vi ses så känns allt som vanligt, spelar ingen roll om vi ses 1 gång per år, känns ändå som vi sågs igår. Saknar dig och hoppas att vi ses snart, Älskar dig.
Sen så har jag min syster, min mormor, mina arbetskamrater, mina vänner, mina kusiner, mina syskon barn, min faster, min svärmor och svägerska. Ja alla dessa underbara kvinnor. Jag hoppas att ni känner er speciella idag. Klappa er själva på axeln och var stolt för att du är kvinna och allt du gett och har att ge här i livet.

PÖSS och KRAM

Avslutar med en bilder från idag











P.S jag hoppas att jag inte har glömt att hylla någon. Om det är så, så förlåt mig. Jag är trött i knoppen, brist på sömn. Men lämna gärna en kommentar om jag glömt DIG så ska DU också få en hyllning

2 kommentarer:

  1. jamen jag då cissi...tanten

    SvaraRadera
  2. Tack min underbara dotter. Jag är oerhört glad som har dig och Daniel. Ni berikar mitt liv och gör livet värt att leva många gånger. Sedan har ni gett mig underbara barnbarn som skänker mig mycket glädje. Utan er vore livet tomt och innehållslöst. Jag älskar er alla oerhört mycket , mamma

    SvaraRadera

vill säga....