lördag 12 juni 2010

Ensam över helgen, ja men då bjuder jag in mig....

Är just nu hos pappa som varit hundvakt idag till Dexter. Anders är på grabb-fiske-resa.....
Så då tänkte jag till och bjöd in mig själv till pappa på middag. Smart va.....ja ibland så gnistrar det till i knoppen.

Hur är läget med mig då, gravid som man är hihi. Jag mår jätte fint. Trött är man ju....eller orkeslös rättare sagt, men annars är det bra. Jag och Anders har varit på en träff med barnmorskan min, lilla Kerstin, super trevlig. Vi kom fram till att jag är en frisk tjej, härligt att höra, visst mitt järnvärde kunde varit lite högre. Men det går väl å fixa.

Vi pratade om det fanns tvillingar i min släkt, vilket jag inte trodde. Men i Anders släkt så finns det tydligen en massa tvillingar......tänk att få två små direkt. Tanken skrämmer mig lite.

Nä men ha det bra alla, det tänker jag ha.
Lovar att snart bjuda på lite bilder.

Jo en fråga till er mammor därute, när började eran mage att stolt växa??

4 kommentarer:

  1. I vecka 10 bytte jag till mammabyxor :)
    Trevligt att du uppdaterar bloggen! Längtar tills på måndag med lite skräckblandad förtjusning :)
    Följer ni med på fredag nu då???

    SvaraRadera
  2. Cilla.
    Min mage började växa i v 20. Tror jag började med lite mammabyxor då..
    Hoppas vi ses snart!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS =)
    Va kul at ni ska ha en bebis.
    Min mage började växa riktigt runt v 16-17.
    Lycka till
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Hej! Min mage började hårdna lite v 10 ungefär och började nog synas lite v 13-14 enligt pappan :) Jag började med mammabyxor v12 för alla andra satt för hårt.. Har mått väldigt dåligt och kräkt, speciellt när byxorna satt hårt. Grattis till er bebis! Jag är lika orolig som du, för både missfall och allt som kan hända.. känns liksom inte säkert förens ultraljudet som är om 2,5 vecka! Är i vecka 16+0 idag! Så ny vecka imorgon! Lycka till med allt! Jätte kul att läsa en blogg där du nästan är i samma tid som jag själv, alla andra är ju typ i sluttampen. Ha det fint! / Lina

    SvaraRadera

vill säga....