fredag 7 maj 2010

Har man viljan att leva det liv man vill......så gör det då



ÅH HERREGUD vad jag inte tål människor som gnäller och är bittra. Varför inte bara njuta och leva det liv du vill leva.
Vi vet bara om ett liv så varför inte ta vara på det.
Njut av dina dagar, njut av dina timmar. Ha inte ångest och grubbla över det som varit.
Vi lever här och nu. Inget är för sent att ta tag i. Finns inga ursäkter, det är bara du som är ditt enda hinder.

Varför korten på Jessica.....ni ser skillnaden va. Jag ser på den övre bilden (inte bara viktskillnad) en Jessica som bara strålar och ser ut att njuta av livet. Vilken inspirations källa hon är.

P.S klart att jag också gnäller, jag har mina dagar. Men den stora frågan är väl; Är du medveten om att du är en BITTERFITTA (ursäkta mitt ordförråd) så gör nått åt saken då....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....