måndag 12 april 2010

OJOJojoj

Missade spinningen idag. Kom dit några minuter innan passet startat och får ingen biljett. VARFÖR, jo därför att jag var sen så någon annan fick min plats. SATAN

MEN det var inte mitt fel. Det var min kära sambo som kom hem så sent med bilen. Det finns inga ord för hur glad (riktigt förbannad) jag blev.

MEN jag körde i ilska ett jäkla pass på "kondis-maskinerna" de har på StepIn. Svetten rann som aldrig förr. Körde skiten ur mig själv....

Fy vilken argt inlägg detta blev, men så är läget

3 kommentarer:

  1. Ojoj, nu blir du nog inte gladare... Det var en tom cykel när passet skulle starta, antagligen någon som fick sin biljett som av någon anledning ångrade sig... Fy va trist, hade så gärna sett dig där!

    SvaraRadera
  2. Jag saknade dig där. Jag satt iallafall & tänkte på dig.

    SvaraRadera
  3. Jenny:VA fanns det en cykeln ledig, nä det var inge kul att höra....Hade gärna sett mig där också

    Lotta: men gud jag saknade att vara där. Stod utanför och såg er värma upp....bhu

    SvaraRadera

vill säga....