tisdag 8 december 2009

Skönt att vara igång

Ja idag blev det ett pump pass, så jäkla underbart....
Tänkte ta det lilla lugna vilket jag gjorde i vissa låtar. Men det spelade inte så stor roll, jag kommer få en otrolig träningsvärk på posten imorgon. Benen ville inte sluta skaka efter benböj låten.
Och bröstlåten trodde jag aldrig skulle ta slut, det var riktig smärta på slutet.
Efter träning så orkade jag knappt ratta bilen när jag skulle köra hem, hihi galet kul faktiskt. Träning gör mig så fantastiskt glad.

Ett stort plus var Helena. Japp det var hon som höll i passet, då kan det aldrig gå fel. Man har ju sina favvo instruktörer och det är faktiskt dom sätter guldkant på det hela.

Längtar till söndag när det nya passet går igång, spännande...

1 kommentar:

  1. Ja, Max känner jag! =) Det glädjer mig att du läser! Ha det så bra!

    SvaraRadera

vill säga....