tisdag 1 december 2009

Så vad hände egentligen

Ja nu ska jag berätta om denna galna upplevelse som skrämde skiten ur mig.
Vi var på väg till Östersundbostäder och jag körde ( om jag inte gjort det så kanske det inte hade hänt )
Jag körde på vallaleden och skulle svänga upp på frösöbron och just i svängen så får jag sladd. Får panik och börjar ratta alldeles för mycket vilket gör att jag får till en jäkla sladd. Höderframsida far in i räcket på bron och bilen far runt. Om inte Anders varit med i bilen hade det säkert gått värre, han tog ju över ratten när jag fick en galen panik. Tillslut stannade bilen och jag börjar tok gråta. Men efter oss så kom en stor buss så Anders sa åt mig att köra vilket gick efter ett tag......
Detta var ialla fall de värsta jag varit med om. Jag trodde när allt pågick att något alvarligt skulle hända.
Men nu måste bilen repareras och det är inte kul att spendera massa pengar på detta i jultider...

Jag är lite arg på mig själv att jag reagerade som jag gjorde. Varför hade jag inte mer kontroll????
Kanske för att jag aldrig varit med i en bilolycka....
Jag är ialla fall något skakis efter detta och vet inte när jag sätter mig i bilen igen för att köra....

1 kommentar:

  1. Detta kräver bearbetning (dvs promenad och roliga samtal) ledig fredag. Du?

    SvaraRadera

vill säga....