söndag 13 september 2009

Väldigt trevligt igår

Jag var till min far igår och käkade middag. Som sällskap fick vi min bror, hans tjej och deras Benjamin. Den enda som fattades var Anders. Men min älskade Anders kommer hem snart, 1 vecka kvar, hoppas att dagarna går fort.
Men som sagt, det var underbart trevligt igår. Så himla kul med Benjamin och hans bus. Han dansade världens coolaste dans igår. Vart får han allt ifrån....

Idag har jag hunnit med att vattna blommor, städa och vika tvätt. Har en paus nu, är super hungrig men kan ju inte börja på lunchen innan kl 11.00. Känns lite tidigt annars. Så för att sysselsätta mig så skriver jag, perfekt.

Jag är tvungen att visa min höst balkong. Jag har jordgubbs- och smultronplantor i mina blomlådor på balkongen. Dessa plantor har förvandlats från grönt med saknad av bär till höstliga färger på bladen och bär. MMMmm nu kommer bären, konstigt. Oki jag hade en del jordgubbar i somras men inga smultron. Men nu är dom där och mer är på väg, massa blommor där med. Jag kan ju inte mycket om det här gröna så jag blir ju sjukt överraskad över dessa bär. Underbart....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....