måndag 7 september 2009

SPIN passet = Iknow you want me

Jag börjar bli vän med det nya passet men vi är väl inte bästa vänner än. Men va fan jag tror på denna vänskap. Man skulle kunna beskriva detta så här:

Passet: tja cilla, träna idag....grymt av dig. Kör hårt.
Cilla: MMMmmm jag ska köra hårt.....
Passet: Oki (lite pinsam tystnad) Vi kan ju kriga på slutet...
Cilla: Ja absolut....lycka till nu

Jag och passet är alltså inte privata av oss än men på sista låten kändes det som om vi krigade ihop. Vi var på samma sida och krigade mot den lilla rösten som klagade över att det var så grymt jobbigt. Jag tror vi vann. Så JA, jag hissar fortfarande detta pass. Vi ska bli bästa vänner....

Som dom säger, fast nu på svenska, jag vet att du vill ha mig, jag vill ha dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....