torsdag 25 juni 2009

Känner på mig att det blir en fin dag idag

Gud så trött jag va när klockan ringde. Hade ställt den på kl 7.00. Då var det dags att kuta ner till tvättstugan. Jag tycker egentligen om att tvätta. Det är så skönt att ha en hel garderob med rena kläder som luktar mumma. Solen skiner och jag tänker sola baken idag. Måste åka till min kära far och låna hans solsäng. Tänkte egentligen sola hos han men det är inte så smart när jag har tvättstugan. Ska även fixa lite annat till festen också. Det är så synd att jag inte kan berätta alla planerna än. Det ska ju vara lite surprise för min bror. Men jag tycker planerna är skit roliga.
Åh hoppas min klänning kommer med posten idag. Det är roligt det där att få kläder med posten. För en sekund så känns det som en present som jag inte har betalt för. Men sen kommer verkligheten fram och biter mig i arslet

1 kommentar:

vill säga....